Meld je aan voor de nieuwsbrief

Nieuwsbrief
 


Sparen en gratis producten

spaarprogramma

Verdien snel gratis producten.

En gratis verzenden vanaf  50,=

Betalen verzenden en afrekenen
Baby MAXX is een ShopWiki Gecertificeerde Shop

Shopwiki gecertificeerde shop
Post NL verzendingBaby artikelen veilig en snel via Ideal betalenbaby producten snel en eenvoudig betalen via mistercash

Baby producten via DHL Baby artikelen snel via afterpay achteraf betalenVeilig babyartikelen betalen via paypal  

Winkelwagen 1Snel afrekenen

 

Kramer Online

retouren

Ruilen & Retourneren

Een product retour sturen:

Wanneer u een product wilt ruilen of terug sturen, kunt u dit via de volgende stappen doen:

Stap 1 : Meldt altijd eerst ons dat u een product wilt terugsturen. Dit kan via ons contactformulier of per email, en vermeldt wat de reden is van het retour sturen.

Stap 2 : Producten kunnen binnen 14 dagen retour gestuurd worden

Stap 3 : Het product dient in de originele verpakking te zitten en moet ongebruikt zijn.

Stap 4 : Stuur het product in de originele verpakking terug en doe hier een briefje bij met uw adresgegevens en ordernummer. Een uitgeprintte factuur mag natuurlijk ook.

LET OP! Als wij de artikelen niet in originele verpakking of zonder gegevens ontvangen kunnen wij het bedrag niet terugstorten. Als wij alles juist hebben ontvangen zullen we het bedrag binnen 14 dagen op het bij ons bekende rekeningnummer terugstorten.

 LET OP!

Deze garantie vervalt wanneer :

   1. kleding of slaapzakken gedragen en/of gewassen zijn
   2. Beddengoed gewassen is.
   3. u zelf heeft getracht een gebrek herstellen.
   4. Producten niet meer in de verpakking zitten
   5. het product is gebruikt

Ruilen
Wanneer je een artikel wilt ruilen, kun je ons mailen en doorgeven welk product je wilt terug sturen en welk product je ervoor in de plaats wilt hebben.
Zodra uw retour bij ons binnen is, sturen we het nieuwe artikel kosteloos naar u op.

Kosten voor retourneren
De kosten voor de retourzendingen zijn voor rekening van de klant.
Ook ligt de verantwoordelijkheid voor de retourzendingen bij de klant. Dit houdt in dat wij niet aansprakelijk zijn voor het beschadigen en zoek raken van het door u retour gestuurde product.
Vraag daarom op het postkantoor altijd je verzendbewijs met track en trace nummer en bewaar deze goed. Met deze code kun je de verzend status van je retourzending volgen en weet je wanneer het pakket op de juiste bestemming is aangekomen.




Net als andere website maken wij gebruik van cookies om je goed te kunnen helpen. Klik hier voor meer informatie
x